Ty Everyone for your support! and ty BVG. Finally a snake

General discussion about YoWorld. NOW INCLUDING feedback and suggestions!

Re: Something tells me soon I will get what I've been asking

Postby PinkSnowDrop (115645703) » Sun Sep 16, 2018 5:07 pm

Giggled at the 'Mikey' :haha:

Image
Image Image
"Have courage and be kind." ♛
User avatar
PinkSnowDrop (115645703)
YoWorld Level: 264
YoWorld Start Date: Aug 20, 2009
 
Forum Posts: 17253
Forum Title: YoFiend
Location: Writing essays, eating pringles and running after my puppy

Re: Something tells me soon I will get what I've been asking

Postby Jewelzz77 (133517584) » Sun Sep 16, 2018 5:11 pm

Congratulations, Mikey!! :thumbsup: :party: :hug:
I am so happy that they listened to all of us and gave you your snake!! I haven't bought one yet cuz I just signed on but I sure will.
I'm sure you're just thrilled!!
Image
User avatar

Jewelzz77 (133517584)
YoWorld Level: 315
YoWorld Start Date: Nov 07, 2009
 
Forum Posts: 1552
Forum Title: YoFan
Location: In the attic, with the little meese-kes.

Re: Something tells me soon I will get what I've been asking

Postby Mortania Evermore (13867727) » Sun Sep 16, 2018 5:47 pm

:haha: :haha: :haha:

I really love this thing. :D I love how it moves around, lookin' all happy! :D So unique! And lmao @ "I'm in your boot!" He busted out with that line whilst hidden behind a large rock. :haha: And "Are you a snake charmer?" SsSss, frisky! :smug:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .... In Light of the MooN she shed What Was and became Mortania, Evermore ...
User avatar
Mortania Evermore (13867727)
YoWorld Level: 306
YoWorld Start Date: Apr 16, 2009
 
Forum Posts: 2808
Forum Title: YoLover
Location: ... ♪ lalalaalaaaa ♪ ...

Re: Something tells me soon I will get what I've been asking

Postby Miss TiFied (8432514) » Sun Sep 16, 2018 5:49 pm

Mortania Evermore (13867727) wrote::haha: :haha: :haha:

I really love this thing. :D I love how it moves around, lookin' all happy! :D So unique! And lmao @ "I'm in your boot!" He busted out with that line whilst hidden behind a large rock. :haha: And "Are you a snake charmer?" SsSss, frisky! :smug:

Agree Mortania - I'm enjoying my Mikey way more than I thought I would :D

I love how he lies down, bless him :love:
User avatar

Miss TiFied (8432514)
YoWorld Level: 344
YoWorld Start Date: Feb 01, 2009
 
Forum Posts: 7618
Forum Title: YoEnthusiast

Re: Something tells me soon I will get what I've been asking

Postby Mortania Evermore (13867727) » Sun Sep 16, 2018 6:22 pm

Miss TiFied (8432514) wrote:
Mortania Evermore (13867727) wrote::haha: :haha: :haha:

I really love this thing. :D I love how it moves around, lookin' all happy! :D So unique! And lmao @ "I'm in your boot!" He busted out with that line whilst hidden behind a large rock. :haha: And "Are you a snake charmer?" SsSss, frisky! :smug:

Agree Mortania - I'm enjoying my Mikey way more than I thought I would :D

I love how he lies down, bless him :love:


:D Heh! I've been watching my two favs play https://apps.facebook.com/playyoworld/?d=h78077525
I may have to actually license this one.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .... In Light of the MooN she shed What Was and became Mortania, Evermore ...
User avatar
Mortania Evermore (13867727)
YoWorld Level: 306
YoWorld Start Date: Apr 16, 2009
 
Forum Posts: 2808
Forum Title: YoLover
Location: ... ♪ lalalaalaaaa ♪ ...

Re: Something tells me soon I will get what I've been asking

Postby SUSHigirl (111646228) » Sun Sep 16, 2018 8:51 pm

Yay! glad you got a pet snake :party:
User avatar

SUSHigirl (111646228)
YoWorld Level: 327
YoWorld Start Date: Aug 03, 2009
 
Forum Posts: 1628
Forum Title: YoFan
Location: Close proximity to the coffeepot

Re: Something tells me soon I will get what I've been asking

Postby Abee (108712228) » Sun Sep 16, 2018 9:10 pm

I don't usually really care for the pets. I have a select few I like. I had to support Mikey and BVG's decision to give him and us a cool snake. Here's to hanging out with Mikey!!
:drink: :haha: :hug: :heart: :cat:
He's.. Uhmmmmmm. He's a little bitey.

Image
User avatar
Abee (108712228)
YoWorld Level: 288
YoWorld Start Date: Jul 14, 2009
 
Forum Posts: 2741
Forum Title: YoLover

Re: Something tells me soon I will get what I've been asking

Postby Cadaver the Clown (121003229) » Sun Sep 16, 2018 9:18 pm

My new favorite in-store pet! BVG really knocked this one out of the park. He is awesome!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~HONK! HONK!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Image

~~~~~~~~~~~~~~~~~~YOUR PAIN BRINGS ME SUCH JOY!~~~~~~~~~~~~~~~~~~
User avatar
Cadaver the Clown (121003229)
YoWorld Level: 324
YoWorld Start Date: Sep 11, 2009
 
Forum Posts: 734
Forum Title: YoSupporter
Location: Under Your Bed

Re: Something tells me soon I will get what I've been asking

Postby voodoosue (118968402) » Sun Sep 16, 2018 10:10 pm

congrats mikey :D im so happy for you
i didnt buy him yet.. im waiting till after halloween :devil: priorities ya know :haha: :D
some people should use a glue stick instead of chap stick

Image
https://apps.facebook.com/playyoworld/?d=h72865295
PLZZZ wtb baby leopard yober :( plz sell to me ty
User avatar

voodoosue (118968402)
YoWorld Level: 340
YoWorld Start Date: Sep 02, 2009
 
Forum Posts: 6970
Forum Title: YoDedicated
Location: exposed blows

Re: Something tells me soon I will get what I've been asking

Postby GoldenMikey (178293069) » Sun Sep 16, 2018 10:16 pm

voodoosue (118968402) wrote:congrats mikey :D im so happy for you
i didnt buy him yet.. im waiting till after halloween :devil: priorities ya know :haha: :D



Ty Sue you were one of the people that were so supportive of this it wouldnt have happen without you :heart: :heart: :hug:
Image
User avatar

GoldenMikey (178293069)
YoWorld Level: 314
YoWorld Start Date: Jun 02, 2011
 
Forum Posts: 20332
Forum Title: YoCrazy
Location: Make America Gay Again

Re: Something tells me soon I will get what I've been asking

Postby JustJo (106622274) » Sun Sep 16, 2018 10:32 pm

:hug: omgoodness Mikey-I just logged on this evening -was out of town today and seen the snake!!!!!!!!!!!!!!!!
I am so happy for you -and yes those of us rooting for you and your perseverance made it happen-enjoy!! :D
Image
Image
User avatar

JustJo (106622274)
YoWorld Level: 273
YoWorld Start Date: Jun 27, 2009
 
Forum Posts: 51747
Forum Title: YoManiac

Re: Something tells me soon I will get what I've been asking

Postby GoldenMikey (178293069) » Mon Sep 17, 2018 12:52 am

Music KindredHeart (151787234) wrote:
Abee (108712228) wrote:OMG. They even named him Mikey! That is so cool! I'm so happy for you!
:heart: :heart: :thumbsup: :thumbsup: :cat:


We were just talking about how happy Mikey would be! :haha:



:heart: :hug:
Image
User avatar

GoldenMikey (178293069)
YoWorld Level: 314
YoWorld Start Date: Jun 02, 2011
 
Forum Posts: 20332
Forum Title: YoCrazy
Location: Make America Gay Again

Re: Something tells me soon I will get what I've been asking

Postby GoldenMikey (178293069) » Mon Sep 17, 2018 12:53 am

Leeum (130695460) wrote:I was gonna tell you, but I wanted you to find it on your own :D :party:


Thanks Liam :heart: :hug:
Image
User avatar

GoldenMikey (178293069)
YoWorld Level: 314
YoWorld Start Date: Jun 02, 2011
 
Forum Posts: 20332
Forum Title: YoCrazy
Location: Make America Gay Again

Re: Something tells me soon I will get what I've been asking

Postby sue twoPLUSH (113201761) » Mon Sep 17, 2018 5:20 am

GoryMikey666 (178293069) wrote:Ty ty everyone for being supportive and great advocates of this game. You guys are all great :heart: and this community is really strong.

Ty also Bvg for making it perfect. Not as a yocash deal and not a limited item. Ty ty vikings :hug: you made me really happy. I will never forget this. You listen. :hug:

Love you all and ty for everyone who gifted me a pet snake



Congrats Mikey! just wondering how many snakes you have been bombed with????? :eh:
Image
Image
User avatar

sue twoPLUSH (113201761)
YoWorld Level: 361
YoWorld Start Date: Aug 10, 2009
 
Forum Posts: 11687
Forum Title: YoBeliever
Location: Off in the Ozone again.....

Re: Something tells me soon I will get what I've been asking

Postby Erwyle (187240896) » Mon Sep 17, 2018 9:48 am

Abee (108712228) wrote:I don't usually really care for the pets. I have a select few I like. I had to support Mikey and BVG's decision to give him and us a cool snake. Here's to hanging out with Mikey!!
:drink: :haha: :hug: :heart: :cat:
He's.. Uhmmmmmm. He's a little bitey.

Image

Oh no! Yoga kitty is about to be breakfast!
:shocked:
Image
User avatar

Erwyle (187240896)
YoWorld Level: 315
YoWorld Start Date: Oct 05, 2016
 
Forum Posts: 12890
Forum Title: YoWild
Location: At the corner of healthy and happy :)

Re: Ty Everyone for your support! and ty BVG. Finally a snak

Postby Lil Nipply (126579776) » Mon Sep 17, 2018 10:13 am

:thumbsup:
Image

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good just because it becomes accepted by a majority.

~ Rick Warren
User avatar
Lil Nipply (126579776)
YoWorld Level: 256
YoWorld Start Date: Oct 04, 2009
 
Forum Posts: 36217
Forum Title: #1 YoFiend
Location: Presiding Over Mayhem & Nonsense

Re: Something tells me soon I will get what I've been asking

Postby Abee (108712228) » Mon Sep 17, 2018 11:43 am

Erwyle (187240896) wrote:
Abee (108712228) wrote:I don't usually really care for the pets. I have a select few I like. I had to support Mikey and BVG's decision to give him and us a cool snake. Here's to hanging out with Mikey!!
:drink: :haha: :hug: :heart: :cat:
He's.. Uhmmmmmm. He's a little bitey.

Image

Oh no! Yoga kitty is about to be breakfast!
:shocked:


I thought so too Erwyle.. especially when he slithered right up to the poor lil guy. Instead of being bitey, he went and asked the kitty some random question.
:haha: :haha: :haha:
Image
User avatar
Abee (108712228)
YoWorld Level: 288
YoWorld Start Date: Jul 14, 2009
 
Forum Posts: 2741
Forum Title: YoLover

Re: Something tells me soon I will get what I've been asking

Postby GoldenMikey (178293069) » Mon Sep 17, 2018 3:09 pm

sue two (113201761) wrote:
GoryMikey666 (178293069) wrote:Ty ty everyone for being supportive and great advocates of this game. You guys are all great :heart: and this community is really strong.

Ty also Bvg for making it perfect. Not as a yocash deal and not a limited item. Ty ty vikings :hug: you made me really happy. I will never forget this. You listen. :hug:

Love you all and ty for everyone who gifted me a pet snake



Congrats Mikey! just wondering how many snakes you have been bombed with????? :eh:


:haha: :haha: not as much as people think proabably lol :haha: Ive gotten gifted by some great players though by them :hug:
Image
User avatar

GoldenMikey (178293069)
YoWorld Level: 314
YoWorld Start Date: Jun 02, 2011
 
Forum Posts: 20332
Forum Title: YoCrazy
Location: Make America Gay Again

Re: Something tells me soon I will get what I've been asking

Postby GoldenMikey (178293069) » Mon Sep 17, 2018 3:10 pm

Erwyle (187240896) wrote:
Abee (108712228) wrote:I don't usually really care for the pets. I have a select few I like. I had to support Mikey and BVG's decision to give him and us a cool snake. Here's to hanging out with Mikey!!
:drink: :haha: :hug: :heart: :cat:
He's.. Uhmmmmmm. He's a little bitey.

Image

Oh no! Yoga kitty is about to be breakfast!
:shocked:



:haha:
Image
User avatar

GoldenMikey (178293069)
YoWorld Level: 314
YoWorld Start Date: Jun 02, 2011
 
Forum Posts: 20332
Forum Title: YoCrazy
Location: Make America Gay Again

Re: Ty Everyone for your support! and ty BVG. Finally a snak

Postby XxDarkMarioxX (104376062) » Mon Sep 17, 2018 3:36 pm

Just wondering how many snakes you have been gifted lol
User avatar

XxDarkMarioxX (104376062)
YoWorld Level: 341
YoWorld Start Date: Jun 03, 2009
 
Forum Posts: 16699
Forum Title: YoFiend

PreviousNext

Return to YoWorld Discussions