The Off Topic Thread

For all things non-YoWorld. Forum rules still apply.

Re: The Off Topic Thread

Postby Nick Blade (187030201) » Fri Nov 30, 2018 1:37 pm

Image
User avatar
Nick Blade (187030201)
YoWorld Level: 254
YoWorld Start Date: Jun 27, 2016
 
Forum Posts: 7306
Forum Title: YoDedicated

Re: The Off Topic Thread

Postby Allergic2BS (135815676) » Fri Nov 30, 2018 3:25 pm

Image
Image
User avatar
Allergic2BS (135815676)
YoWorld Level: 253
YoWorld Start Date: Nov 18, 2009
 
Forum Posts: 5075
Forum Title: YoDedicated
Location: In order for you to insult me.. I must 1st value your opinion.

Re: The Off Topic Thread

Postby Nick Blade (187030201) » Fri Nov 30, 2018 8:51 pm

Where have you been all day? hustle up!!!
User avatar
Nick Blade (187030201)
YoWorld Level: 254
YoWorld Start Date: Jun 27, 2016
 
Forum Posts: 7306
Forum Title: YoDedicated

Re: The Off Topic Thread

Postby JustJo (106622274) » Sat Dec 01, 2018 2:24 am

Image
Image

Been through lots in the Real World...In this Game-I got this ;)
User avatar
JustJo (106622274)
YoWorld Level: 258
YoWorld Start Date: Jun 27, 2009
 
Forum Posts: 26887
Forum Title: YoManiac

Re: The Off Topic Thread

Postby Nick Blade (187030201) » Sat Dec 01, 2018 10:03 am

Image
User avatar
Nick Blade (187030201)
YoWorld Level: 254
YoWorld Start Date: Jun 27, 2016
 
Forum Posts: 7306
Forum Title: YoDedicated

Re: The Off Topic Thread

Postby Allergic2BS (135815676) » Sat Dec 01, 2018 10:08 am

Nick Blade (187030201) wrote:Where have you been all day? hustle up!!!


I was on yesterday some.. but I was working as well :) I'm always hustling ;) :haha:
Image
User avatar
Allergic2BS (135815676)
YoWorld Level: 253
YoWorld Start Date: Nov 18, 2009
 
Forum Posts: 5075
Forum Title: YoDedicated
Location: In order for you to insult me.. I must 1st value your opinion.

Re: The Off Topic Thread

Postby Nick Blade (187030201) » Sat Dec 01, 2018 11:11 am

Allergic2BS (135815676) wrote:
Nick Blade (187030201) wrote:Where have you been all day? hustle up!!!


I was on yesterday some.. but I was working as well :) I'm always hustling ;) :haha:

:haha:

Your absence is easily felt :hug: :smug:
User avatar
Nick Blade (187030201)
YoWorld Level: 254
YoWorld Start Date: Jun 27, 2016
 
Forum Posts: 7306
Forum Title: YoDedicated

Re: The Off Topic Thread

Postby Allergic2BS (135815676) » Sat Dec 01, 2018 11:28 am

Nick Blade (187030201) wrote:
Allergic2BS (135815676) wrote:
Nick Blade (187030201) wrote:Where have you been all day? hustle up!!!


I was on yesterday some.. but I was working as well :) I'm always hustling ;) :haha:

:haha:

Your absence is easily felt :hug: :smug:


Aww now.. Surely not. People be like thank goodness that looney tune ain't online :haha: :haha:
Image
User avatar
Allergic2BS (135815676)
YoWorld Level: 253
YoWorld Start Date: Nov 18, 2009
 
Forum Posts: 5075
Forum Title: YoDedicated
Location: In order for you to insult me.. I must 1st value your opinion.

Re: The Off Topic Thread

Postby Nick Blade (187030201) » Sat Dec 01, 2018 11:36 am

Allergic2BS (135815676) wrote:
Nick Blade (187030201) wrote:
Allergic2BS (135815676) wrote:
Nick Blade (187030201) wrote:Where have you been all day? hustle up!!!


I was on yesterday some.. but I was working as well :) I'm always hustling ;) :haha:

:haha:

Your absence is easily felt :hug: :smug:


Aww now.. Surely not. People be like thank goodness that looney tune ain't online :haha: :haha:


Oh hell no! No one would dare to say that on my watch

Image
User avatar
Nick Blade (187030201)
YoWorld Level: 254
YoWorld Start Date: Jun 27, 2016
 
Forum Posts: 7306
Forum Title: YoDedicated

Re: The Off Topic Thread

Postby Allergic2BS (135815676) » Sat Dec 01, 2018 11:59 am

Nick Blade (187030201) wrote:
Allergic2BS (135815676) wrote:
Nick Blade (187030201) wrote:
Allergic2BS (135815676) wrote:
Nick Blade (187030201) wrote:Where have you been all day? hustle up!!!


I was on yesterday some.. but I was working as well :) I'm always hustling ;) :haha:

:haha:

Your absence is easily felt :hug: :smug:


Aww now.. Surely not. People be like thank goodness that looney tune ain't online :haha: :haha:


Oh hell no! No one would dare to say that on my watch

Image


Aww.. you're too sweet :hug: I hope you have a great weekend Nick :)
Image
User avatar
Allergic2BS (135815676)
YoWorld Level: 253
YoWorld Start Date: Nov 18, 2009
 
Forum Posts: 5075
Forum Title: YoDedicated
Location: In order for you to insult me.. I must 1st value your opinion.

Re: The Off Topic Thread

Postby Nick Blade (187030201) » Sat Dec 01, 2018 12:01 pm

Allergic2BS (135815676) wrote:
Nick Blade (187030201) wrote:
Allergic2BS (135815676) wrote:
Nick Blade (187030201) wrote:
Allergic2BS (135815676) wrote:
Nick Blade (187030201) wrote:Where have you been all day? hustle up!!!


I was on yesterday some.. but I was working as well :) I'm always hustling ;) :haha:

:haha:

Your absence is easily felt :hug: :smug:


Aww now.. Surely not. People be like thank goodness that looney tune ain't online :haha: :haha:


Oh hell no! No one would dare to say that on my watch

Image


Aww.. you're too sweet :hug: I hope you have a great weekend Nick :)


You too! Be good. :devil:
User avatar
Nick Blade (187030201)
YoWorld Level: 254
YoWorld Start Date: Jun 27, 2016
 
Forum Posts: 7306
Forum Title: YoDedicated

Re: The Off Topic Thread

Postby Allergic2BS (135815676) » Sat Dec 01, 2018 5:27 pm

Nick Blade (187030201) wrote:
Allergic2BS (135815676) wrote:
Nick Blade (187030201) wrote:
Allergic2BS (135815676) wrote:
Nick Blade (187030201) wrote:
Allergic2BS (135815676) wrote:
Nick Blade (187030201) wrote:Where have you been all day? hustle up!!!


I was on yesterday some.. but I was working as well :) I'm always hustling ;) :haha:

:haha:

Your absence is easily felt :hug: :smug:


Aww now.. Surely not. People be like thank goodness that looney tune ain't online :haha: :haha:


Oh hell no! No one would dare to say that on my watch

Image


Aww.. you're too sweet :hug: I hope you have a great weekend Nick :)


You too! Be good. :devil:


I'm always good :angel: Only bad when I wanna be tho ;) :haha:
Image
User avatar
Allergic2BS (135815676)
YoWorld Level: 253
YoWorld Start Date: Nov 18, 2009
 
Forum Posts: 5075
Forum Title: YoDedicated
Location: In order for you to insult me.. I must 1st value your opinion.

Re: The Off Topic Thread

Postby Nick Blade (187030201) » Sat Dec 01, 2018 6:00 pm

Allergic2BS (135815676) wrote:
Nick Blade (187030201) wrote:
Allergic2BS (135815676) wrote:
Nick Blade (187030201) wrote:
Allergic2BS (135815676) wrote:
Nick Blade (187030201) wrote:
Allergic2BS (135815676) wrote:
Nick Blade (187030201) wrote:Where have you been all day? hustle up!!!


I was on yesterday some.. but I was working as well :) I'm always hustling ;) :haha:

:haha:

Your absence is easily felt :hug: :smug:


Aww now.. Surely not. People be like thank goodness that looney tune ain't online :haha: :haha:


Oh hell no! No one would dare to say that on my watch

Image


Aww.. you're too sweet :hug: I hope you have a great weekend Nick :)


You too! Be good. :devil:


I'm always good :angel: Only bad when I wanna be tho ;) :haha:


Image
User avatar
Nick Blade (187030201)
YoWorld Level: 254
YoWorld Start Date: Jun 27, 2016
 
Forum Posts: 7306
Forum Title: YoDedicated

Re: The Off Topic Thread

Postby XxDarkMarioxX (104376062) » Sat Dec 01, 2018 9:39 pm

Hello Everyone
User avatar

XxDarkMarioxX (104376062)
YoWorld Level: 333
YoWorld Start Date: Jun 03, 2009
 
Forum Posts: 15245
Forum Title: YoFiend

Re: The Off Topic Thread

Postby Allergic2BS (135815676) » Sat Dec 01, 2018 9:56 pm

XxDarkMarioxX (104376062) wrote:Hello Everyone


Howdy DarkMario.. Nice to see ya venture over here :)
Image
User avatar
Allergic2BS (135815676)
YoWorld Level: 253
YoWorld Start Date: Nov 18, 2009
 
Forum Posts: 5075
Forum Title: YoDedicated
Location: In order for you to insult me.. I must 1st value your opinion.

Re: The Off Topic Thread

Postby Allergic2BS (135815676) » Sat Dec 01, 2018 10:05 pm

Image
Image
User avatar
Allergic2BS (135815676)
YoWorld Level: 253
YoWorld Start Date: Nov 18, 2009
 
Forum Posts: 5075
Forum Title: YoDedicated
Location: In order for you to insult me.. I must 1st value your opinion.

Re: The Off Topic Thread

Postby Nick Blade (187030201) » Sat Dec 01, 2018 11:09 pm

Hey Mario :bye:
User avatar
Nick Blade (187030201)
YoWorld Level: 254
YoWorld Start Date: Jun 27, 2016
 
Forum Posts: 7306
Forum Title: YoDedicated

Re: The Off Topic Thread

Postby Nick Blade (187030201) » Sat Dec 01, 2018 11:10 pm

Allergic2BS (135815676) wrote:Image

Image
User avatar
Nick Blade (187030201)
YoWorld Level: 254
YoWorld Start Date: Jun 27, 2016
 
Forum Posts: 7306
Forum Title: YoDedicated

Re: The Off Topic Thread

Postby JustJo (106622274) » Sat Dec 01, 2018 11:51 pm

Image
Image

Been through lots in the Real World...In this Game-I got this ;)
User avatar
JustJo (106622274)
YoWorld Level: 258
YoWorld Start Date: Jun 27, 2009
 
Forum Posts: 26887
Forum Title: YoManiac

Re: The Off Topic Thread

Postby JustJo (106622274) » Sat Dec 01, 2018 11:52 pm

got a huge shock-im thinkin i gotta pull the weedwacker out and trim the legs on my hair
ORRRRRRRRRRRRR

I could just french braid them :D
Image

Been through lots in the Real World...In this Game-I got this ;)
User avatar
JustJo (106622274)
YoWorld Level: 258
YoWorld Start Date: Jun 27, 2009
 
Forum Posts: 26887
Forum Title: YoManiac

PreviousNext

Return to General Discussions