Saturday Releases!!!

General discussion about YoWorld. NOW INCLUDING feedback and suggestions!

Saturday Releases!!!

Postby Smitten Kitten (136864592) » Sat Nov 17, 2018 12:53 pm

Image

Image

Image


How does Shane feel having a Grumpy Goat named after him? :haha: :haha: :haha:
Image
User avatar

Smitten Kitten (136864592)
YoWorld Level: 325
YoWorld Start Date: Nov 24, 2009
 
Forum Posts: 17748
Forum Title: YoAddict

Re: Saturday Releases!!!

Postby Fiore (155677018) » Sat Nov 17, 2018 1:07 pm

I like the hot chocolate hh :love:
And the autumn lake scene is pretty too! Thanks for sharing :hug:
Image
Image
User avatar
Fiore (155677018)
YoWorld Level: 253
YoWorld Start Date: Apr 05, 2010
 
Forum Posts: 7199
Forum Title: YoDedicated
Location: Lost World

Re: Saturday Releases!!!

Postby Erwyle (187240896) » Sat Nov 17, 2018 1:35 pm

I kinda like the windmill, but I don't really need any cash right now. Maybe I'll try to find one in the ah. And do we know someone named Shane? And is he grumpy usually?
:eh: :haha:
Image
User avatar

Erwyle (187240896)
YoWorld Level: 303
YoWorld Start Date: Oct 05, 2016
 
Forum Posts: 9874
Forum Title: YoEnthusiast
Location: Sunny California

Re: Saturday Releases!!!

Postby Denna (10205906) » Sat Nov 17, 2018 1:36 pm

Ty vm for posting Smitten :rose: :heart:

Your avi looks very, very CUTE :love: :heart: :rose:
Waiting for my little "Tinker Bell"...

Want to win million coins? Click here: viewtopic.php?f=3&t=196457
User avatar
Denna (10205906)
YoWorld Level: 303
YoWorld Start Date: Feb 25, 2009
 
Forum Posts: 10017
Forum Title: YoBeliever

Re: Saturday Releases!!!

Postby Smitten Kitten (136864592) » Sat Nov 17, 2018 1:38 pm

Erwyle (187240896) wrote:I kinda like the windmill, but I don't really need any cash right now. Maybe I'll try to find one in the ah. And do we know someone named Shane? And is he grumpy usually?
:eh: :haha:


Shane is the lead Viking who designs the hairs on Yo. :thumbsup: :D Idk if he is grumpy or not.... :eh: :angel: ;) :haha:
Image
User avatar

Smitten Kitten (136864592)
YoWorld Level: 325
YoWorld Start Date: Nov 24, 2009
 
Forum Posts: 17748
Forum Title: YoAddict

Re: Saturday Releases!!!

Postby Smitten Kitten (136864592) » Sat Nov 17, 2018 1:39 pm

Denna (10205906) wrote:Ty vm for posting Smitten :rose: :heart:

Your avi looks very, very CUTE :love: :heart: :rose:


Awww tysm Denna. Yours too!!!

I was going for a foxy look....lol!! ;) :smug:
Image
User avatar

Smitten Kitten (136864592)
YoWorld Level: 325
YoWorld Start Date: Nov 24, 2009
 
Forum Posts: 17748
Forum Title: YoAddict

Re: Saturday Releases!!!

Postby YoMary YOJ (116373366) » Sat Nov 17, 2018 1:58 pm

$179.99 is an all time high for Yo Cash. Won't be buying any today.
User avatar

YoMary YOJ (116373366)
YoWorld Level: 289
YoWorld Start Date: Aug 23, 2009
 
Forum Posts: 341
Forum Title: YoRegular

Re: Saturday Releases!!!

Postby Leeum (130695460) » Sat Nov 17, 2018 2:10 pm

YoMary YOJ (116373366) wrote:$179.99 is an all time high for Yo Cash. Won't be buying any today.


There was a $250 deal for select players around Halloween.
User avatar

Leeum (130695460)
YoWorld Level: 323
YoWorld Start Date: Oct 23, 2009
 
Forum Posts: 23386
Forum Title: YoCrazy

Re: Saturday Releases!!!

Postby Theresa (122233016) » Sat Nov 17, 2018 2:10 pm

Erwyle (187240896) wrote:I kinda like the windmill, but I don't really need any cash right now. Maybe I'll try to find one in the ah. And do we know someone named Shane? And is he grumpy usually?
:eh: :haha:

glad i don't like the windmill because the gold is a bit pricey this time! i only like the Interactive Fall Tree so im gonna buy the silver deal, sell the items in AH and buy the Tree in AH lol :D :hug:
ImageImage
User avatar

Theresa (122233016)
YoWorld Level: 308
YoWorld Start Date: Sep 16, 2009
 
Forum Posts: 9558
Forum Title: YoEnthusiast
Location: My living room, UK

Re: Saturday Releases!!!

Postby Theresa (122233016) » Sat Nov 17, 2018 2:13 pm

Smitten Kitten (136864592) wrote:
Denna (10205906) wrote:Ty vm for posting Smitten :rose: :heart:

Your avi looks very, very CUTE :love: :heart: :rose:


Awww tysm Denna. Yours too!!!

I was going for a foxy look....lol!! ;) :smug:

that is super cute Smitten & love yours too Denna! Smitten, did you get the fox mittens? they are adorable and i got some in AH :heart:
ImageImage
User avatar

Theresa (122233016)
YoWorld Level: 308
YoWorld Start Date: Sep 16, 2009
 
Forum Posts: 9558
Forum Title: YoEnthusiast
Location: My living room, UK

Re: Saturday Releases!!!

Postby Denna (10205906) » Sat Nov 17, 2018 2:24 pm

Theresa (122233016) wrote:
Smitten Kitten (136864592) wrote:
Denna (10205906) wrote:Ty vm for posting Smitten :rose: :heart:

Your avi looks very, very CUTE :love: :heart: :rose:


Awww tysm Denna. Yours too!!!

I was going for a foxy look....lol!! ;) :smug:

that is super cute Smitten & love yours too Denna! Smitten, did you get the fox mittens? they are adorable and i got some in AH :heart:


Ty so vm both :rose: :rose:

Yours is cute too Theresa, love all that red... :love: :rose:
Waiting for my little "Tinker Bell"...

Want to win million coins? Click here: viewtopic.php?f=3&t=196457
User avatar
Denna (10205906)
YoWorld Level: 303
YoWorld Start Date: Feb 25, 2009
 
Forum Posts: 10017
Forum Title: YoBeliever

Re: Saturday Releases!!!

Postby Theresa (122233016) » Sat Nov 17, 2018 2:28 pm

Denna (10205906) wrote:
Theresa (122233016) wrote:
Smitten Kitten (136864592) wrote:
Denna (10205906) wrote:Ty vm for posting Smitten :rose: :heart:

Your avi looks very, very CUTE :love: :heart: :rose:


Awww tysm Denna. Yours too!!!

I was going for a foxy look....lol!! ;) :smug:

that is super cute Smitten & love yours too Denna! Smitten, did you get the fox mittens? they are adorable and i got some in AH :heart:


Ty so vm both :rose: :rose:

Yours is cute too Theresa, love all that red... :love: :rose:

thanks Denna... i did have the same coat on in red but i changed it to the black one when i added my Poppy because it didn't show very well on the red :D :hug:
ImageImage
User avatar

Theresa (122233016)
YoWorld Level: 308
YoWorld Start Date: Sep 16, 2009
 
Forum Posts: 9558
Forum Title: YoEnthusiast
Location: My living room, UK

Re: Saturday Releases!!!

Postby Erwyle (187240896) » Sat Nov 17, 2018 2:29 pm

Theresa (122233016) wrote:
Erwyle (187240896) wrote:I kinda like the windmill, but I don't really need any cash right now. Maybe I'll try to find one in the ah. And do we know someone named Shane? And is he grumpy usually?
:eh: :haha:

glad i don't like the windmill because the gold is a bit pricey this time! i only like the Interactive Fall Tree so im gonna buy the silver deal, sell the items in AH and buy the Tree in AH lol :D :hug:


Smart lady!
:thumbsup: :hug:
Image
User avatar

Erwyle (187240896)
YoWorld Level: 303
YoWorld Start Date: Oct 05, 2016
 
Forum Posts: 9874
Forum Title: YoEnthusiast
Location: Sunny California

Re: Saturday Releases!!!

Postby Theresa (122233016) » Sat Nov 17, 2018 2:33 pm

Erwyle (187240896) wrote:
Theresa (122233016) wrote:
Erwyle (187240896) wrote:I kinda like the windmill, but I don't really need any cash right now. Maybe I'll try to find one in the ah. And do we know someone named Shane? And is he grumpy usually?
:eh: :haha:

glad i don't like the windmill because the gold is a bit pricey this time! i only like the Interactive Fall Tree so im gonna buy the silver deal, sell the items in AH and buy the Tree in AH lol :D :hug:


Smart lady!
:thumbsup: :hug:

hehe! ;) :D :hug: :smug:
ImageImage
User avatar

Theresa (122233016)
YoWorld Level: 308
YoWorld Start Date: Sep 16, 2009
 
Forum Posts: 9558
Forum Title: YoEnthusiast
Location: My living room, UK

Re: Saturday Releases!!!

Postby Smitten Kitten (136864592) » Sat Nov 17, 2018 7:47 pm

I have to say...I am IN LOVE with Shane the Grumpy Goat. So much so, I had to buy him a mate..Sheila. :love:

He (They) are just too cute. The way they move and jump, it looks like they are playing in the piles of leaves. :heart:

They do speak, but intermittently..not constant at all. A big improvement!! :thumbsup:

If you want to see them in action, here's a link. Be sure to bring a treat or two!!

https://apps.facebook.com/playyoworld/?d=h79088744
Image
User avatar

Smitten Kitten (136864592)
YoWorld Level: 325
YoWorld Start Date: Nov 24, 2009
 
Forum Posts: 17748
Forum Title: YoAddict

Re: Saturday Releases!!!

Postby ChloePumpkin (176209997) » Sat Nov 17, 2018 9:09 pm

I had to buy Shane. He was too cute to pass on. :heart:
Image
User avatar

ChloePumpkin (176209997)
YoWorld Level: 326
YoWorld Start Date: Mar 27, 2011
 
Forum Posts: 2741
Forum Title: YoLover
Location: In front of my computer

Re: Saturday Releases!!!

Postby Alicen Chains (155870363) » Sat Nov 17, 2018 10:46 pm

Thanks for the pic while at work :heart:
Image Thank you MissT <333
Image
User avatar
Alicen Chains (155870363)
YoWorld Level: 305
YoWorld Start Date: Apr 06, 2010
 
Forum Posts: 11117
Forum Title: YoBeliever
Location: Yozone

Re: Saturday Releases!!!

Postby Theresa (122233016) » Sat Nov 17, 2018 11:36 pm

Smitten Kitten (136864592) wrote:I have to say...I am IN LOVE with Shane the Grumpy Goat. So much so, I had to buy him a mate..Sheila. :love:

He (They) are just too cute. The way they move and jump, it looks like they are playing in the piles of leaves. :heart:

They do speak, but intermittently..not constant at all. A big improvement!! :thumbsup:

If you want to see them in action, here's a link. Be sure to bring a treat or two!!

https://apps.facebook.com/playyoworld/?d=h79088744

omg they are so cute Smitten! i sat by your fire watching them play lol.. they never show their full movements when you place in your room from the icon
ImageImage
User avatar

Theresa (122233016)
YoWorld Level: 308
YoWorld Start Date: Sep 16, 2009
 
Forum Posts: 9558
Forum Title: YoEnthusiast
Location: My living room, UK

Re: Saturday Releases!!!

Postby Katrina (173597498) » Sun Nov 18, 2018 3:30 am

I really love the hot coco hh but don't know. Should I beg my mom or not?
User avatar

Katrina (173597498)
YoWorld Level: 303
YoWorld Start Date: Jan 22, 2011
 
Forum Posts: 1363
Forum Title: YoFollower
Location: Sitting next to my cat fighting for the keyboard.

Re: Saturday Releases!!!

Postby Smitten Kitten (136864592) » Sun Nov 18, 2018 4:04 pm

Theresa (122233016) wrote:
Smitten Kitten (136864592) wrote:I have to say...I am IN LOVE with Shane the Grumpy Goat. So much so, I had to buy him a mate..Sheila. :love:

He (They) are just too cute. The way they move and jump, it looks like they are playing in the piles of leaves. :heart:

They do speak, but intermittently..not constant at all. A big improvement!! :thumbsup:

If you want to see them in action, here's a link. Be sure to bring a treat or two!!

https://apps.facebook.com/playyoworld/?d=h79088744

omg they are so cute Smitten! i sat by your fire watching them play lol.. they never show their full movements when you place in your room from the icon


Thank you for visiting, Theresa! :hug: :rose:
Image
User avatar

Smitten Kitten (136864592)
YoWorld Level: 325
YoWorld Start Date: Nov 24, 2009
 
Forum Posts: 17748
Forum Title: YoAddict


Return to YoWorld Discussions